Underbar onsdag :)

för min underbara pojkvän kom till mig efter jobbet <3 :D nästan mitt i natten alltså ;) men jag uppskattar det väldans mycket. Allt känns så förbannat bra just nu, livet är underbart :D och nu har ju även sommar värmen äntligen kommit, värmen uppskattar jag men solen..nja, bränner mig ju bara :(  min hy är liksom hyperkänslig, jag använder solskyddsfaktor 30 men det verkar inte fungera så bra i alla fall :S

Har fått paket från Yves Rocher idag så ska gå och hämta paketet sen :) har köpt solskydds medel och lite annat, får se om den funkar istället :P det solskyddsmedel jag använder nu är också från YR. Men vi får väl se :)

funderar på om man ska till underbarast ikväll/ i natt...har ju fått nyckel så nu behöver jag inte vänta utanför i alla fall :) han är gullig och ska försöka fixa min cykel imorgon. Måste ha den om jag ska börja praktik någonstans, då är det mycket bättre att cykla än att gå hela tiden.

Nu är det snart dags för mig att äta lite och tänka på min älskade :D

Kommentarer
Postat av: johanna

ajdå vad dumt :( men en annan gång:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback