Äntligen!!!

Japp äntligen har jag fått tillbaka mitt Internet :D det var på tiden ;)

Helgen var suverän, först bjöd jag sötast på middag och sen gick vi  på bio i fredags , vi såg The International, den var bra :)
I lördags var jag, mamma, syster och pappa på chokladmässan i Linköping, rätt skoj men jag trodde det skulle finnas mer än vad det var men jag köpte i alla fall lite ekologisk choklad ;) sen efter det åkte vi (jag och hela min familj + sötast) hem till mig och firade mig och pappa...det blev lite tacos och lite annat smått och gott och så blev det dags för paket också :) Tack för alla fina paket jag fick :) Bilder kommer komma upp på bilddagboken :) söndagen var i alla fall lugn och skön :P

Nu ska jag se klart filmen Babel och sen så är det dags för mig att sova, skola imorgon ju :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback