Denna dag...

Lördag förmiddag. Jag ska på jubileums fest idag, den börjar kl 13 men jag tror inte jag kommer komma dit förrän kl 19 då det blir mat och sådant. Är verkligen på depp humör idag :( jag vill vara på bra humör! Dels har det med att göra att jag har mens för jag är lite mer känslig då. Det har hänt så mycket den här veckan. Johannas kille bara drog så nu är jag lika rädd för det också, eller att det ska ske på liknande sätt. Helena är sur på mig och det har gett mig tankar som att jag inte duger som vän, att ingen mer än Johanna vill ha mig som vän...Jag har kämpat så mycket för att behålla vänskapen med ett visst antal personer men som ni ser så har dem ändå inte stannat kvar. Är jag en så värdelös vän? Eller är det helt enkelt så att jag inte betyder något för er? Kanske hårda ord, men det är så jag känner... Vill bara krypa ner i min killes famn och att han bara håller om mig...Världen är väldigt skrämmande just nu..Jag försöker tänka på annat men jag har varit med om så mycket det senaste året så jag är rädd för att ingen ska vilja ha mig / vilja vara med mig eller att jag kommer bli lämnad av alla...Min störst rädsla är att bli ensam, en gammal ensam nucka utan vänner, utan man och utan barn...Nej jag vill inte bli en sån! Men va fan kan jag göra mer för att det inte ska bli så? Den killen jag är ihop med vill jag inte lämna och kommer nog inte göra, inte i den närmaste framtiden i alla fall...Han gör mig så lycklig men jag är rädd för att han kommer lämna mig och då vet jag att det kommer vara mitt fel...Det är alltid mitt fel...Säg inte emot mig, jag vet att det är ett faktum att allt är mitt fel..Om jag skulle göra något rätt skulle väl folk vilja vara vän med mig eller hur ? eller vara ihop med mig? fast på förhållande fronten måste jag nog göra något rätt just nu i alla fall, än så länge... :( jag orkar inte mer men jag vet att jag måste kämpa annars kommer jag inte ha kvar någon..jag är glad att jag har Johanna men jag skulle vilja ha några fler kompisar att umgås med, det är nästan bara Johanna jag umgås med men vi ses inte så ofta så det blir lite ensamt ibland...

Nej det blir inget drickande ikväll i alla fall, inte när jag mår så här...detta blev ett väldigt deppigt inlägg men det är så jag känner...

Hoppa in i duschen och sen äta lite tror jag allt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback