En helt underbar helg...

Ja det finns nog inga ord som kan beskriva den här helgen bättre... :) Jag är så nöjd med mitt liv just nu, så lycklig...Allt kan inte vara perfekt och det är det inte och det ska inte vara perfekt...Men några minuter per dag tycker jag att ALLT ska vara perfekt ;) hi hi

I fredags kom då sötast hit (och som jag anade, och som jag brukar kunna gissa mig till, visste jag på ett ungefär vad han skulle ha på sig och jag hade rätt ;) känner jag min kille eller känner jag min kille? ;) aja alltid lika fin i alla fall :P ) vi såg på film och myste och hade det riktigt trevligt... :)

I lördags blev det en lite road tripp till Tjällmo med Mamma, Håkan och sötast...Där införskaffade jag mig en soffa, ett soffbord och ett annat bord för 500 spänn, det var ett bra pris tycker jag :D Nu är jag super nöjd med alla mina möbler jag äger :D :D Efter trippen bjöd jag sötast på middag, korv i ugn och potatis mos och så blev det ytterligare en film kväll, men det är alltid trevligt :)

Idag åkte vi hem till honom, såg på film (igen? ja, 2 stycken faktiskt ;) ) , åt pizza och så spelade vi spel...hmm ja han spelade och jag tittade på men det tycker jag är rätt skoj (mest för att han är så duktig och för att han är så förbannat söt när han svär för att det inte går bra i spelet)...kom i alla fall nyss hem...ska plugga lite innan jag ska sova tänkte jag....

Nästa helg, om vi ska ses då, tänkte jag bjuda på bowling :) det var en evighet sen jag spelade så jag tänkte att det kunde vara roligt :)

Nä dags att avsluta för ikväll :) Natti Natti

Just ja, höll ju på att glömma en sak. Grattis Helena på din dag :D Får hoppas vi kan ses nästa helg då? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback