Fredag morgon....

ska om ca en timma gå till mamma och hämta Fia, ska vara hund vakt för mamma ska gå på begravning.

Jag är väl inte så glad som jag borde vara men det är mest för att mina tankar tär på mig. Jag har träffat sötast i snart 2 månader och jag trivs jätte bra i hans sällskap och jag vill så gärna tro på detta förhållande men mina tankar sänker tron lite grann. Så vad består mina tankar av då? Ja tex att han luras, att han kommer lämna mig, att jag inte kan uttrycka några som helst känslor för honom för då kommer han lämna mig...varför tror jag då att han kommer lämna mig? nej det beror inte på att jag tror det om honom, utan det är mer att jag tror att "ödet" vill det..."ödet" är absolut inte klar med att läxa upp mig, det kommer mera det är jag helt säker på...men jag hoppas att jag får behålla min käraste för han är en av dem bästa killarna jag har träffat på över 1 år....jag vill bara vara säker någon dag, någon timme eller så, på att han vill ha mig helt och hållet, att det är han och jag, att han inte vill lämna mig...men jag måste vänta på att han själv kommer säga detta för jag kan inte få det bekräftat för då kommer han sticka...jag vet, det låter hur fel som helst, men vem har inte stucki9t det senaste året? vem har valt att inte vilja ha mig? varför skulle just min kille vilja ha mig? jag vet att man inte kan säga vad som helst eller hur mycket som helst efter 2 månader, det är inte det jag säger...jag vill bara att han ger mig något av en liten bekräftelse...ger mig komplimanger, alltid skriver puss i sms, bara något litet....nu tänker ni att jag bara ska chilla , men jag kan inte det, jag har jävligt svårt för det....äsch det var inte meningen att skriva ett sådant här tråkigt inlägg men jag ville bara ventilera mina känslor lite...Missförstå mig inte, han gör mig lycklig när vi är tillsammans. Han visar vad han känner men handlingar kan tolkas på olika sätt så jag skulle vilja ha några ord bara för att det ska bli bekräftat. Japp jag har tappat kollen på hur man har ett normalt förhållande, men det kommer hoppas jag...

Nä nu måste jag göra mig i ordning!

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback