Hatad...

Du säger att det inte är så men det känns då som så. Man är inte så elak om man inte hatar någon i och med att du sa följande: "nej du leker nog med han med bara som du leker med alla andra. jag hoppas han inser det väldigt väldigt snabbt, för om du säger att du älskar han så tror han dig fast du inte menar det"
Vad är det för mening med att dra in min nuvarande i vår otäcka historia? Jag vet inte var det gick fel. Det är svårt att helt förstå dig i och med att dels måste jag tvinga ur dig vad du tycker och tänker och du pratar bara om det på MSN, förstår du inte hur svårt det blir för mig att förstå då? som sagt, orkar inte vara vän med någon som hatar mig och som är arg på mig. Du har en viss uppfattning på saken som jag inte nödvändigtvis har där igenom kan jag inte erkänna att jag har gjort ett visst fel då jag inte uppfattar det på samma vis. Jag kan erkänna att jag har gjort fel, men jag kan inte säga exakt vad jag har gjort för fel. Men jag inser nu att det är totalt kört för oss, på alla plan. Mitt engagemang är lika med noll just nu och det var längesen vi sa att vi skulle börja om från noll och bara vara vänner...men du, vi står fortfarande på noll...så nu tar jag ett eller flera steg tillbaka för jag orkar inte mer. och du frågar inte ens varför jag inte orkar mer... du bryr dig inte längre, du bryr dig bara om ett erkännande från mig eller vad det nu är det du vill ha...jag bryr mig inte heller längre...jag drabbas inte så hårt av att du hatar mig, det är du som kommer skada dig själv. Inte ofta jag blir hatad och när jag insåg det så började jag nästan skratta! Ja hur ska man annars reagera?

nu måste jag till skolan ha det bra, ha ett bra liv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback