Ingen soffa, men det blev lite shoppande idag istället :)

Mamma och jag åkte till Återvinningen i Motala, tänkte se om dem hade några bra hörn soffor men nja inte bästa kvalité på dem, den som hade bäst kvalité var ju redan såld :( men vi hittade masa annat roligt istället :) :
2 bakformar
4 äggkoppar
2 böcker
ett antal galgar
2 brädspel
2 klädesplagg (en skjorta o en riktigt tjusig klännig :D )

allt detta för 180 kronor :D (kan ha glömt något...)

Sen åkte vi till ÖB i Skänninge, där hittade jag också lite saker :) :
Bindor,  tvättmedel, godis, drickor och lite annat smått och gott :) allt för 160 kr, nu har jag nog räddat helgen i alla fall ha ha

Sen kom pappa hit med min lagade gamla stereo till min LP spelare, så nu kan jag lyssna på vinyl skivor igen och störa grannarna lite...ha ha mer än vad jag gör nu alltså ;)

Nä dags för mig att städa lite här, tänkte passa på att damma också..sen blir det väl att plugga och längta efter söt...vi ska ses i helgen men vet ju inte när än ;)

Skriver kanske mer sen

Ha en bra fredag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback