Jag kan inte rå för det...

men jag blir så jävligt störd på DIG, Ante i Linköping. Nu skiter jag faktiskt i att jag skriver ut ditt namn, det finns massor av Ante i Linköping så spela roll...Han skrev på MSN idag igen, fast jag sa till honom sist vi snackade att jag inte ville ha något med honom att göra...och sist jag snacka med honom var väl snart 6 månader sen? aja det var ett bra tag sen i alla fall...vår korta konversationen på MSN var följande:
A: Hej
Jag: Kan du inte bara sluta skriva?
A: haha.. du verkar ju lida av schizofreni
Jag: nu blockar ja dig så du behöver inte skriva mer

Fattar ni varför jag blir störd eller? och vet ni vad det enda jag gjort mot honom? Jo jag dejtade honom och andra samtidigt, han frågade om jag gjorde det och jag sa ja. och detta måste varit för snart 1 år sen. och vi träffades bara två gånger, med typ 6 månader mellan. Han får väl skylla sig lite själv om han väljer att träffa mig när han vet hur sanningen ser ut. Kan folk bara sluta vara så respektlösa! Jag bad vänligt att han skulle sluta skriva och då kallar han mig för ett psykfall! Ursäkta mig, men va fan har det tagit åt killar? Aja nu har jag i alla fall blockat honom. Jag tycker inte om att blocka folk men då han inte själv ville sluta skriva så hade jag inget annat val. Jag tror han har komplex bara för att han inte fick mig ha ha patetiskt värre!!

Jag måste poängtrea det att det bara var en kort period jag dejtade flera samtidigt, det blev alldeles för komplicerat ha ha jag brukar vanligtvis inte göra det.

jag är glad att jag hittat en bra kille, kanske den enda bra som finns? :) i alla fall så kommer jag hålla hårt i honom. Du är det bästa som finns! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback