Kan inte sluta...

...läsa min bok, Tracys hämnd av Sidney Sheldon
...tycka om DH
...tänka på min sötaste
...fundera över världsliga ting
...känna mig stressad över skolan ibland
...vara nöjd över mitt liv, inte just nu i alla fall
...(ska egentligen) se till min egen lycka och att jag uppnår denna
...undra över om "ingen" vill vara vän/kompis/polare med mig? (syftar inte på dig Johanna)
...blogga :P
...sakna dig
...drömma om dig och det är precis det jag ska göra nu för nu MÅSTE jag verkligen krypa ner i min stora sköna säng, tyvärr utan sällskap :(  ska upp tidigt imorgon, och så blir det att träffa Johanna imorgon. Jag tror hon och jag har MASSA att prata om ha ha

God natt och sov gott....


Kommentarer
Postat av: Johanna

Yeah jag längtar äntligen ska jag på dejt med dig igen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback