Kom på en sak ju!

När sötast sov över hos mig sist ringde Johanna mig på morgonen och då hade hennes kompis blivit lämnad av hennes kille. Han hade bara slängt ut henne och deras barn utan en förklaring. Johanna hade varit med om liknande, hennes kille hade ju bara stuckit utan en förklaring. I alla fall när hon ringde och berättade detta tänkte jag mig inte för utan jag vände mig om mot sötast och sa att han inte fick lämna mig på det sättet och jag kommer inte ihåg exakt vad han sa men han sa att han inte skulle göra det. Det måste betyda något eller hur? :) Johanna kommer du ihåg exakt vad han sa? Jag tror att jag vet att han inte är en sån som bara skulle sticka så där utan en förklaring, jag hoppas att han inte är en sådan person i alla fall. Men det jag vill komma fram till är att jag kanske sa för mycket då? hm jag är bara så förbannat rädd att göra fel för jag vill inte att denna underbara man ska lämna mig....men jag är inte rädd på samma sätt som med Fredrik 2 för då var väldigt svårt att vara mig själv...i detta förhållande kan jag använda min egna personlighet men jag aktar mig för att säga vissa saker...

han skickade ett god natt sms igår och jag blev så glad! :D  Jag blir alltid glad när jag får sms av honom, men gladast blir jag när han skickar sms först utan att jag har skrivit först :) hoppas jag får träffa honom snart, gillar verkligen att ligga i hans famn och där får jag alltid ligga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback