Läskigt värre...

ja det var lite läskigt i natt...jag drömde om något, det var rätt spännande / intensivt och så helt plötsligt kändes det som att någon tog ta i armen på mig och skakade om mig för att jag skulle vakna. Självklart vaknade jag och jag tittade. Jag log där ett tag och försökte samla mig och mina tankar, sen frågade jag sötisen om han hade väckt mig. Han sa typförlåt för att han väckte mig...nu kommer jag inte ihåg ordagrant hur han sa det men på det sättet det lät så tror jag att han menade att han trodde att han hade väckt mig genom att han hade rört på sig eller liknande. Finner verkligen ingen anledning till varför han skulle väcka mig mitt i natt, om jag inte drömde något så att jag skrek eller pratade i sömnen förstås men då skulle han säga det i så fall..Men i alla fall så var det läskigt värre!

Nä nu måste jag krypa ner i sängen...ska upp tidigt imorgon..begravning kl 11 ju :(

tänker på dig, vill bara krama om dig, hela tiden ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback