Mer pengar?

ah jag skulle tro så i alla fall, har åter igen prata med försäkringskassan då jag för två veckor sen pratade med dem sist och hon sa att jag skulle  få pengar utbetalda, men det har inte hänt något än. Men nu hoppas jag på att det händer något :) och om det är så att jag ska få pengar av dem kommer jag få lite mindre än 4000 :D :D :D underbart om man kan få dem så man får det lite lättare med ekonomin en eller två månader i alla fall ;) men vi får se vad som händer...

snart är det helg också, så gött :D :D sista lektionen för idag börjar kl 15  och slutar kl 17, sen är det äntligen helg :D och jag får ju träffa sötast också hi hi *längtar*

Dumma Bokus :( Beställde en bok från dem den 26e och dem har skickat iväg den idag, idag liksom!! Hallå hur långsam kan man få bli egentligen? mna ska få hem boken inom 3- 5 dagar, men nu kommer det ta typ 8- 10 dagar för jag lär ju inte få den imorgon :( shit och pannkaka...dumma bokus :( men imorgon får jag antagligen i alla fall minneskortet till telefonen som jag beställt och idag ska  jag förhoppningsvis en bok jag beställt från nätet..Miljöbalken :D den är bra att ha :D

nej snart dags att dra sig igen...suck kommer inte va hemma förrän efter kl 18, skönt med sovmorgon i alla fall...imorgon blir det städa, diska och plugga, plugga, plugga och åter igen plugga :P

kanske uppdaterar sen :)

Miss you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback