Nä men vad är det här egentligen?!!

HERREGUD säger jag bara. Jonas började skriva till mig på MSN och håller på och fråga om vi inte ska ses eller så. Men jag säger att jag inte ser någon mening med det. Han fortsätter tjata och till slut anklagar han mig för att vara enkelspårig! Jag gör min egen lycka och tyvärr Jonas är inte en av dem som kan bidra med lycka till mitt liv. Vi var ihop för massa år sen och det var inget bra förhållande, vi bråkade bara hela tiden och var fysiska mot varann. Där var det verkligen ingen lycka överhuvudtaget! Vad är det med killar nu för tiden? Ingen kan ta ett nej utan att attackera en personligt. Kanske är det för att jag brukar säga ja?? Men nej det kan inte stämma heller för jag har inte sagt ja till just dem jag syftar på...Förvirrad!! Men jag är på bättre humör i alla fall. Men lite tråkigt att killen skulle ta och logga ut precis när jag skulle skriva till honom hmm hi hi  :) hoppas vi ses ikväll i alla fall :)
Ska ta och sminka mig lite nu, sen kommer mamma och ska hjälpa miog att sy lite innan jag ska åka...

Bye så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback