Ny soffa :D

Antar jag att det blir på Lördag iaf :) en hörn soffa i skinn för 500 kronor :D Jag, söt och Mamma och Håkan ska på en road trip till Tjällmo, det ska bli spännande he he :P

Jag är lite chockad, jag pluggar på heltid och ska plugga 40 timmar i veckan...men jag satt och räknade på det där idag och jag är långt borta från 40 timmar i veckan! som tex den här veckan har vi bara 10 timmar i skolan och utöver det har jag typ bara pluggat 5-6 timmar...hallå det är bara 15- 16 timmar! Jag trodde jag la ner mer tid än så men tydligen inte :S nu ska det bli skärpning här! Har börjat vecko planera mina studier så det ska väl bli ordning här borta :)

nu ska jag se tv och sen plugga lite mer :)

Miss you Baby!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback