Otränad!

Mycket som har med död har hänt senast tiden..igår dog Johannas förhållande, i Februari dog mammas morbror Bengt (eller hur han nu var släkt med oss) och för en vecka sen dog pappas morbror Torsten...detta får man veta på omvägar, förstår inte varför pappa inte ringt till någon av oss och har berättat det? aja, jag stod inte någon av dem nära så jag är inte sörjande men det är tråkigt i alla fall...men faktiskt så lider jag mer med Johanna, kan inte förstå hur någon kan göra så mot någon man älskar? oavsett hur det blir mellan er kommer jag aldrig kunna lita på den där karln fast det inte är mig han svikit, men man gör bara inte så mot min älskade vän det är strängt förbjudet!

Hoppade på cykeln för en stund sen och tog en liten cykel tur (motionscykel alltså) och det märks att jag är otränad men ska försöka hålla igång min träning nu så man kanske ser lite tränad ut tills det blir beach väder ute så man inte ser ut som en strandad val ha ha ;) nä nu har jag pustat ut lite så nu är det dags att hoppa in i duschen...

I miss you Babe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback