Snaaarrrkk

e väl inte jätte jätte jätte trött men känner att jag borde gå och sova i alla fall, snart....tomt och ensamt, saknar dig... :)

Massa att göra imorgon suck :(  först ska jag till banken och sätta in pengar, sen ska jag antagligen till bibblan, sen får jag inte glömma att föra över pengar till en som jag ska köpa miljöbalken av...japp vi har ju börjat med juridik i skolan nu, det känns spännande :D sen borde jag städa och diska, framförallt dammsuga...sen har jag massa massa massa att plugga...det är man väl inte van vid direkt, inte så här mycket i alla fall...men skönt att man har en schema fri dag i morgon i alla fall så man kan hinna med sånt där :) och på onsdag har vi bara en lektion och på fredag ingen! :D :D det blir mycket mycket värre nästa vecka :( lektioner varje dag och mer eller mindre fulla dagar på tisdag och onsdag.... tisdag går vi från kl 8.15 till klockan 17...hur ska den dagen gå/ sluta? kommer vara helt död på kvällen när jag kommit hem...jag ska väl inte klaga då jag har lite bättre schema än andra ;)

Dags att sova och krama kudden...saknar armarna runt mig när jag sover...puss på dig söt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback