Sov dags?

Hm jo är väl dags för det. Tvättade klart vid kl 22 och har vikt tvätt och sådant och blev klar med det för en stund sen. Känner bara för att krypa ner i den ren tvättade sängen , tyvärr utan sällskap dårå :(, he he ja det är väl inte själva sängen som är tvättad, men ja ni fattar ;) krypa ner och läsa en av dem nyinköpta böckerna...egentligen borde jag läsa skolboken istället men känner inte riktigt för det...

Nä nu ska jag bara kolla det sista på nätet och sen blir det att krypa ner...börjar skolan kl 10 imorgon så det är inte överdrivet tidigt iaf , och bara 2 lektioner, dem minskade ner på lektionerna den här veckan hi hi nä sov sött nu alla :)

PS: du visar verkligen att du inte vill prata med mig. Jag trodde att DU av alla skulle vara bättre än så.... :DS

Puss på den sötaste och underbaraste av alla! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback