Underbar dag

det förra inlägget blev lite kort men det var bara för att jag skrev på mobilen och ni kan inte ana HUR jobbigt det är. därför blev det jätte kort... :)

igår var jag o sötast och bowlade, det var skit roligt fast jag förlorade hi hi ...tror / hoppas det kommer bli en vana att vi åker o bowlar för jag tycker verkligen om den sporten...fast jag måste erkänna en sak...jag kan vara en riktigt dålig förlorare, men det var jag inte igår :) igår var det bara glada miner :D

idag var jag i linköping som sagt...träffade Helena. Vi tog en fika, snackade lite och shoppade :) jag hittade en underbar och jätte fin klänning :D jag hittade även en tröja som jag bara var tvungen att  ha ;) Helena o jag ska antagligen ses på lördag igen...nice :D

nu sitter jag här o väntar på Han, jag tänkte bjuda honom på middag :) det kommer bli kotletter, potatisklyftor och bearnaise sås :D

ha en bra dag alla :D själv ska jag ha suverän dag med underbarast :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback