Äntligen!

Och det var trevligt men kallt :P

sitter här o funderar på om jag ska börja med maten eller inte, vet ju inte riktigt när min kära kommer "hem", hit alltså ;) det blir så lätt "när vi kommer hem"...jag tycker det är gulligt...

Jag har funderat på det här med lycka. Hur ofta är du lycklig? Jag har funderat på den här frågan och jag kan nog nästan säga att jag är lycklig varje dag mer eller mindre...för om jag inte skulle vara lycklig skulle jag vara olycklig och det känner jag inte att jag varit...men då kommer man till hur man ska skilja mellan att vara ledsen/ deppig och vara olycklig..äsch som vanligt tänker jag FÖR mycket...men jag ÄR lycklig i alla fall :) Kunde nog inte önskat mig ett bättre liv just nu :) mer pengar visst,det tackar man aldrig nej till he he :P

nej nu ska jag nog höra av mig till min underbara och fråga när middagen ska vara serverad ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback