dags att krama kudde

Dags för skola imorgon igen. Var hos underbarast ikväll men gick hem vid 21 tiden där, men syns säkert snart igen :D Han fick besök och dem skulle tydligen titta på ishockey, fine för mig men var ändå tvungen att dra mig hemåt. Det var en trevlig helg, var på Omberg igår och tog massa kort! :D dem kommer komma upp på BDB så snart jag fått tillbaka kameran :) På kvällen igår blev det grillning med "gänget", ha ha det är ju så många och kommer inte ihåg namnen på alla ju, kanske bara hälften ju :P

nej nu måste jag sova...tyvärr i en tom säng :(

nästa helg blir det....GÖTEBORG! Det ska bli trevligt , gå lite på Liseberg och träffa syster :)

Sov sött nu alla .... pussar till den bästa i mitt liv :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback