Dålig dag....

men inte hela dagen för i morse fick jag ju vakna upp med den finaste :D

nej ingen bra dag alls idag, mycket irritation i skolan. Jag tycker inte att vi arbetar som en grupp längre och när jag försöker få min röst hörd hör dem mig inte eller så ignorerar dem mig...vilket som men det är det mest frustrerande jag vet att försöka säga något men absolut ingen lyssnar eller hör på. Detta leder antingen till irritation från min sida eller att jag är tyst, långvarigt tyst alltså. Och med det menar jag att jag skiter i det. Fast det är skolan det handlar om och då kan jag inte skita i det och det vill jag inte heller för den delen. Lång dag idag också så jag är väldans trött så därför är det dags för mig att sova och drömma om den bästa i mitt liv :D <3 <3 <3

natti natti alla och massa pussar och kramar till min Fredrik :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback