God natt sms

från min pojkvän är det underbaraste som finns! :D Jag tänkte skicka ett god natt sms själv men jag såg vad klockan var och jag vet att han brukar stänga av telefonen när han ska gå och sova. Men jag hade visst lite fel där om att han hade gått och lagt sig :)

Han gör mig så lycklig, jag skulle inte vilja byta ut detta liv mot någonting :D Plugget går också bra :D

Och vet ni vad, jag har lyckats gå ner lite i vikt men det ska bli mer :) igår blev det lite hårdare träningspass och det ska jag nog fortsätta med för det var inte så jobbigt :) måste köpa hantlar snart för jag vill snart börja träna annat :)

nej nu måste jag fixa lite innan skolan :D

Pussar till min underbara pojkvän <3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback