Grillparty med pojkvän och hans vänner

och det var skitroligt! :D Den näst absoluta bästa lördagen det här året (än så läge i alla fall) för den bästa lördagen var då Fredrik och jag blev ihop. Vi har kommit fram till vilket datum vi blev ihop (nej vi satt inte direkt och diskuterade det utan jag frågade honom när han tyckte att det kändes som att vi blev ett par, och jag höll med) och jag fick den bästa födelsedags presenten som går att få! :D Alltså den 7e februari :) ja jag vet att jag fyller den 8e men det var den helgen i alla fall ;)

Igår blev det i alla fall grillning och massa trevligt folk och alkohol. Japp jag är nog lite bakis idag hi hi men jag har inte varit bakis sen november så det är lugnt ;) Hi hi Fredrik och jag är så lika när det kommer till vissa saker. Speciellt när vi dricker för då har vi lättare för att öppna oss för varann. Nu kan jag berätta det för hela världen i och med att jag redan berättat det för Fredrik --> Jag är Kär! Men det har ni säkert redan listat ut kan jag tänka mig ;)

"M" är PATETISK! Johanna vet vem jag snackar om. "M" sa typ "det är så synd om mig som är olyckligt kär så jag vill bara dö". Oh my God alltså! Han sa inte så ordagrant men det var det han menade men det var inte det värsta. Det värsta var att han skickade sms till både mig och Fredrik lite senare och skrev "Om jag dog. Skulle du komma på min begraving då?". Vad är det för fasoner egentligen?

Nä nu måste jag plugga lite men jag kan sammanfatta lördagen med att säga att den var spännande, underbar och händelserik :D och jag lyckades till och med hålla mig borta från chipsen ;)

Kommentarer
Postat av: johanna

klart jag vet vad du snackar om... vilken jävla idiot!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback