Hi hi det ska jag spara :)

Jag kollade runt på min dator nyss och jag hittade en anteckning där jag hade skrivit om min Fredrik. I början av året hade jag tänkt ha en privat dagbok på min dator men det blev bara ett inlägg sen så glömde jag väl bort det antagligen :) Men i alla fall, detta inlägg kommer jag spara för den är speciell, den är från den 9e februari, helgen efter Fredrik och jag blev ihop :D Känslorna jag beskriver i det inlägget är så kraftfulla och denna ska jag spara till den dagen då jag kanske tvivlar på mina känslor (men håller tummarna för att den dagen aldrig ska komma)...Här kommer ett litet utdrag från inlägget, resten behåller jag för mig själv  ;) :

"Jag vill ha honom här, nu! På en gång! Han gör mig så lycklig och han vet inte ens om det. Han får mig att må så förbannat jävla bra. Och för honom kan jag berätta allt utan problem."

Sug på den smarriga karamellen ett tag :P

nu ska jag göra något annat, ska snart till den bästa i mitt liv :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback