Längtar...

Japp längtar grym mycket efter dig! Tror du håller på att bli sjuk, inget bra alls ju :( för jag vill inte bli sjuk för då kommer min träning bli störd igen..det brukar vara så när jag har satt igång med träningen att jag blir sjuk efter någon vecka eller två men jag hoppas att jag slipper det den här gången..

usch personlig ekonomisk kris....inte så jätte farlig denna månad men det kommer inte bli bättre de närmaste 2 - 3 månaderna ju :( måste gå till soc och där vet man aldrig hur mycket man kan få..eller inte få rättare sagt..men men huvudsaken är väl den att jag kan betala hyran, eller hur? och äta lite grann :P jag överlever, det har jag alltid gjort :)

nu är det dags för mig att sova och drömma om min underbara :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback