mina soffor

Ja va sjutton ska jag göra med dem egentligen? ringde nyss till en second hand butik och sa att jag hade två soffor att skänka. Han frågade hur slitna dem var och det kan jag ju inte ljuga om men dem är inte SÅ slitna, det är mest bara på armstöden...usch kommer nog aldrig bli av med dem där förbannade sofforna :( han skulle i alla fall ringa sen och han skulle komma förbi att titta på dem. Han kanske kan ta en i alla fall? :P

saknar min söta SÅ mycket :D fick ett sms med av honom i natt, jag svarade direkt men tydligen var jag inte tillräckligt snabb för han hann stänga av mobilen innan smset kom fram :P

bara en lektion idag, skönt det i alla fall :D

nej nu måste jag göra mig klar. Ha en bra dag alla!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback