morrn morrn :P

Sitter här hemma hos finast och ska snart dra till skolan.. :) det var en underbar och trevlig kväll igår, som alltid med finast :)

Allt känns så bra med honom, det blir bättre och bättre ju längre tiden går. Eller rättare sagt att jag har blivit säkrare. Jag kan inte skriva att det blivit bättre när det inte varit dåligt ;) jag tror att jag äntligen hittat min skatt som jag letat så länge efter men jag förstår inte hur jag kunde missa det för 6 år sen? Jag är lycklig i alla fall, det är det som är huvudsaken! :D

Labba idag då...och jag är sjukt trött på min grupp men men, slipper den gruppen snart i och med att man har sommarlov snart :D Jippie! Ser fram emot det men tyvärr har man inget sommar jobb :( men jag överlever nog i alla fall ;)

Underbara pussar och kramar till den bästa som finns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback