Stress eller inte stress?

Ja jag vet faktiskt inte. Det är mycket i skolan nu men jag vet faktiskt inte om jag känner mig så överdrivet stressad. Innan vi började med det här projektet blev man lite stressad över att vi inte visste hur vi skulle arbeta med projekt, rättare sagt visste vi väl knappt ingenting :P Men nu känns det mycket bättre. Projektet ska lämnas in nästa vecka och efter det är det inte så mycket mer att göra. Vi ska göra ett studiebesök nästa vecka och till det besöket ska vi förberedda ett antal frågor och så ska vi redovisa detta för en del av klassen vecka 23. Och så måste jag komplettera a- uppsatsen också. Men mycket mer än så är det faktiskt inte och det känns bra :D

saknar min underbara! Nu är det dags för mig att göra mig klar för skolan, ha en bra dag alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback