Åter igen, samma gamla visa :)

Jag kommer inte ihåg om jag skrivit i bloggen att när jag var ute på Klubben sist så träffade jag på en gammal klasskamrat. Jag kände inte igen henne men hon visst direkt vem jag var. Har nog fortfarande inte riktigt fått grepp om vem hon var. I alla fall, så var det samma visa igår. Då kommer en tjej fram och säger hej, hon presenterar sig och vi pratar en del. Vi bytte till och med nummer :P Det var oxå en gammal klasskamrat, men henne visste jag i alla fall vem det var :) Dock kände jag inte igen henne. Jag måste ju vara en sån man kommer ihåg i och med att dessa två tjejer har jag ju liksom inte träffat på sisådär 10 år! Det är ju helt otroligt! :D

Hi hi min älskling var så söt igår. Jag sa typ; Vet du vad jag vill att vi ska göra när vi firar ett år?
Och vet ni vad han säger då?? Jo han säger att han tror att jag vill att vi ska förlova oss då! Det var ju inte alls det jag tänkte hi hi  så söt och så underbar ju ;) Dem planerna kommer längre fram :P Förlovning ja, jag tänkte efter lite nu hur jag skulle vilja ha det. Jag har ju varit förlovad innan. därav känns det inte som något speciellt, om ni förstår hur jag menar? I alla fall, om vi skulle förlova oss skulle jag ha det så att då ska vi gifta oss inom ett år från förlovningsdagen. Jag har alltid ansett att när man förlovar sig så är det ett löfte om giftermål, men det har aldrig blivit så. Hm ska nog prata om det där med älsklingen sen :)

Apropå (lustigt ord egentligen) planer. Hur långt planerar ni, era små bloggläsare? :) Mina planer/visioner sträcker sig 5 år framåt men inte längre. Det är inga välutvecklade planer jag har, i alla fall inte allt. Mer önskningar kanske :P Om jag skulle planera längre än 5 år skulle planeringen naturligt gå in i barnfrågan, men det är alldeles för tidigt att tänka på sånt nu. Jag vill ändå inte ha barn just nu.

Nej slut på skvaller :P

Nu ska jag nog se en film eller något :) Eller så lägger jag mig i sängen och gosar med min underbara älskling <3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback