Dedikerad till Bamse

Du var en så fin hund och du fick inte många år här på jorden. Men du var inte alltid lycklig, oftast var du missförstådd och fel behandlad. Vi tre försökte att göra så att du fick ett lyckligt liv och jag tror nog att du var lycklig den senaste tiden. Men det gick inte längre så vi fick släppa iväg dig till någon som alltid kommer finnas där för dig och som alltid kommer vara din husse, i himlen. Jag kommer aldrig glömma hur du somnade in medan du låg med huvudet i mina händer, det är en bild som etsats sig i min hjärna (vilket även gjorde det svårt att sova i natt). Jag kan se framför mig hur du får springa fritt på en äng där uppe tillsammans med någon som alltid kommer ta väl hand om dig. Vi vet att du har det bättre nu. Vila i frid.

Kommentarer
Postat av: Maria

Vad hände med eran hund? :( R.I.P Bamse @->--


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback