Ha ha jag fick mig ett morgonskratt

I morse när älsklingen gjorde sig klar för jobbet gick jag på toan. När jag kom ut därifrån och ut i hallen (halvnaken dårå :P ) så kom han gående till mig med snabba steg och puttade mig mjukt mot sovrummet och sa" Gå, gå gå gå. M kommer snart. Han kommer bara kliva in." Ha ha jag tyckte det var så roligt och gulligt :D Jag höll på att skratta ihjäl mig, men jag förstår att min pojkvän inte vill att någon annan ska se min bara bröst :D Och efter några sekunder efter jag lagt mig i sängen kom "M"  mycket riktigt bara inklivande :P hi hi  så söt så min älskling :)

nej om man ska äta något snart. vet inte om jag håller på att bli sjuk :( har mått lite illa på morgonen men nu tror jag det har gått över i alla fall :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Illa på morgonen? :P Är det dax att betala tillbaka äran som gudmor :P

Postat av: mia

Precis vad jag tänkte oxå..det är ju lite klassiskt att må illa på morgonen när man väntar tillökning:) hi hi:) men det kan ju va andra saker oxå..:)

2009-11-17 @ 22:40:24
Postat av: Cicci

Ha ha nu ska ni inte tro något sånt där för så ligger det inte till. Jag skyddar mig och det skulle verkligen vara olämpligt med tillökning just nu :P

2009-11-18 @ 09:54:17
URL: http://cicci85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback