Jag vet en hemlighet...

Japp sug på den ni :P Jag vet vilka ni är som läser, ni kan inte gömma er längre. Jag vet att ni är ute efter Johanna men tji får ni för jag skriver nästan aldrig om henne så gå och snoka någon annanstans era fåntrattar och fjortisar som inte har ett eget liv. Tänk vad mer värdefulla era liv skulle bli om ni kunde ägna lika mycket tid till era egna liv än någon annas liv. Ni vet inte hela sanningen, det vet inte ens jag, Det är bara Johanna och Matte som vet hela sanningen, utifrån deras perspektiv självklart. Låt dem bara vara för f*n. Det är inte värt det längre. Dem försökte tills de inte gick längre. delvis är jag glad för det för Johanna är mycket lyckligare nu och hon är mer sig själv. jag står alltid vid hennes sida oavsett vad. Vad ni än försöker med kommer det aldrig lyckas, det är något jag verkligen lovar. Det var inte ni som förstörde mellan Matte och Johanna, det kunde ni inte lyckas med. Så ha ha ha säger jag till er. Kom igen nu, sätt igång och lämna anonyma kommentarer här som ni gör hos Johanna oxå. Jag är inte rädd för er och om ni skulle gå för långt säger jag bara en sak, jag har kontakter...! Så fuck off!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hehe fan vad jag älskar dig <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback