Nervös och förväntansfull

Snart är jag sambo, om mindre än 2 veckor flyttar jag in till min älskade pojkvän. Och ja är lite nervös samtidigt som jag är förväntansfull :) Jag har ju inte varit sambo med någon på 3 år, så nu är det verkligen på tiden hi hi ;) Men det ska verkligen bli underbart att bo med den jag älskar. Längtar! :D


Jag borde egentligen sitta på tåget snart men jag ansåg att jag inte skulle hinna med (dålig planering och så glömde jag bort klockan) så jag tar nästa, så då tänkte jag att jag kunde passa på och skriva ett litet blogginlägg. :) Helgen var som alltid underbar ;) Och idag ska jag ringa till banken och förhoppningstid har dem tid för oss i eftermiddag, annars får vi väl ta det nästa vecka helt enkelt, inte mer med det liksom  :) men jag hoppas det blir idag, för det är jag också lite nervös över, jag var ju jätte nervös i fredags :) Mest beror väl det på att det är så vuxet och så allvarligt att skaffa ett gemensamt konto, det är ju inget man gör hipp som happ, eller med vem som helst. Detta blir ju första gången för min del och jag ser fram emot det för det innebär även att man planerar framtiden tillsammans på ett helt annat plan , så jag trivs med den idén :P

Nej dags att kila

Kärlek till min älskade och underbar pojkvän Fredrik <3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback