Roligt :)

För 10 år sedan    
1.) Hur gammal var du?
14
2.) Var gick du i skola? Boxholm
3 ) Var jobbade du? Ingenstans
4 ) Var levde/bodde du? Med mamma och syster i Boxholm
5 ) Var brukade du hålla hus? Skolan, hemma, och ibland hos pappa
6.) Bar du glasögon? Nej
7.) Vem var din bästa vän? Jag får väl säga Johanna då :P
8.) Hur många tatueringar hade du? Inga
9.) Hur många piercingar hade du? Inga
10) Vilken bil körde du? Ingen
11.) Hade du varit på ett riktigt party? Nej inte direkt
12.) Hade du fått ditt hjärta krossat? Nej inte det året

För 5 år sedan
1.) Hur gammal var du?
19
2.) Var gick du i skola? Ljunkan
3.) Var arbetade du? Ingenstans
4.) Vart bodde du? Mjölby, först med Fredrik och sen själv.
5.) Var brukade du hänga? Hos vänner, på fester, skolan
6.) Använde du glasögon? Nej
7.) Vem var din bästa vän? Johanna och Helena
9.) Hur många tatueringar hade du? Inga
10.) Hur många piercingar hade du? Inga
11.) Vad för bil körde du? Ingen
12.) Hade du fått ditt hjärta krossat? Ja verkligen!
13.) Var du singel/upptagen/dejtande? ja jag var väl alla tre under 2004

För 2 år sedan.
1.) Hur gammal var du?
22
2.) Var gick du i skola? Inte alls
3.) Var jobbade du? Hm med telemarketing en liten sväng och inom vården
4.) Var bodde du? Först i Motala och sen i Mjölby
5.) Var brukade du hänga? Ha ha fråga Johanna ;)
6.) Använde du glasögon? Nope
7.) Vem var din bästa vän? Johanna och Helena
9.) Hur många piercings hade du? Inga
10.) Vilken bil körde du? Hade inte ens körkort ju :(
11.) Hade du fått ditt hjärta krossat? Usch ja många gånger om
12.) Var du singel/upptagen/gift/dejtande?
Som innan, lite allt möjligt ;)

Idag
1.) Hur gammal är du?
24
2.) Var går du i skola? Miljövetarprogrammet, Linköpings Universitet
3.) Var arbetar du? Inte alls :)
4.) Var bor du? I Mjölby, just nu ensam men snart sambo med min älskade <3
5.) Använder du glasögon? Nej men ska skaffa :P
6.) Var brukar du hänga? Hos vänner, skola, hos pojkvännen, ute, hemma
7.) Talar du med dina gamla vänner? Jag har kvar dem två som betyder mest <3
8.) Hur många piercings har du? Ja , eller jag hade i alla fall en i ögonbrynet men den är borta nu :)
9.) Hur många tatueringar? None
10.) Vad har du för bil? Man får drömma så länge :)
11.) Har ditt hjärta krossats? mer och mer för varje år som har gått men nu ska det väl vara slut på det, i alla fall i många, många år :)
12.) Är du singel/upptagen/gift/dejtande? Väldigt väldigt väldigt upptagen :P
13.) Vem är din bästa vän? Johanna och Helena, och min pojkvän så klart :)

_______________________________________________________________________________________________

dags att sova nu men det där var lite roligt faktiskt :D fast det kunde varit lite mer varierande frågor kanske och inte varit så upprepande :P

Saknar min älskade men imorgon får jag träffa honom. Snart bara en vecka kvar *längtar*!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback