Svartsjuk?

Bra eller dåligt? Det beror väl på situation och hur man beter sig, eller hur? Är jag svartsjuk?, hm ja men inte överdrivet. :) det kan hända, som idag t.ex. att jag är med min kille och så är det någon tjej på stan som ser bra (enligt mig alltså) och då kan det hända att jag tänker knasiga saker och blir lite så där sotis :P Nej jag tvivlar inte på min pojkvän, jag tvivlar mer på mig själv och det som hör till mig. Vem känner alltid och hela tiden att man duger och ser bra ut? Inte många i alla fall, och absolut inte jag. Om nu min kille skulle vilja ha någon annan än mig så är det så, då är det inte så mycket att göra åt den saken. Då finns ju inte känslorna där och inte heller viljan att vilja lösa det, men nej jag går inte runt och tänker att det inte är mig han vill ha. Dock tar jag honom inte för givet, som jag har gjort med andra människor. Och i vissa sammanhang är det bra, i vissa andra mindre bra. Men åter till min original tanke, det är bra att vara lite svartsjuk ibland, det visar bara att man har dem rätta känslorna för någon. Och min pojkvän är den som gör mig allra lyckligast och jag litar på honom, på gott och ont. Det är tiden som utvisar allt men jag lovar och svär att jag kommer göra allt för oss, för så som jag älskar denna man går inte att beskriva med ord. Jag älskar dig räcker inte till.

Nej nu är de dags för lite mat här snart för finast kommer hem snart :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback