Till Anonym (Sandra?)

Tack för ditt svar på blogginlägget Jag vet en hemlighet...det gjorde mig faktiskt glad :)
detta skrev personen:

"jag förstår inte hur ni två orkar. varför ens ödsla energi på alla dessa kommentarer?, en öppen blogg är ju till för alla som vill skriva oanonyma som anonyma? om man ser på Johannas tidigare förhållanden kan det ju inte vara fel på alla hennes killar? hon kanske ska tänka över vad som är fel hos henne också? det är aldrig ens fel att två bråkar. det ligger alltid något bakom... jag kan mycket väl skriva mitt namn men vad händer då med dina kontakter blir jag hängd då??? han har gått vidare. han älskade henne/älskar? och hon hr också gjort det?,,, varför ens ödsla denna energi på skitprat.... det kan ju ingen av er bli glad av? och om hon är så mycket gladare nu. är bara rent skitsnack, av hennes blogg att dömma skulle hon kunna gå igenom eld för denna människa. att leva utan den gör ingen lycklig

att ge upp hoppet om den man påstår sej älska. gör ingen mer älskad eller lycklig.

mvh jag som kommer bli hängd. men som stört mej på era två bloggar. där båda era liv verkar stämma rätt bra på lång sikt."

För det första så ödslar jag inte tid på anonyma kommentarer, förrän nu ;) Och jag har inte sagt att ingen får lämna anonyma kommentarer, men om man gör det och skriver något konstigt eller elakt är det ju bra om man kan stå för det genom att visa vem man är. Jag vet inte varför du drar in Johannas gamla killar för man kan aldrig jämföra förhållanden. Det kan vara fel på båda två i förhållande beroende på situationen. Som sagt, det är aldrig en persons fel i ett förhållande. Ha ha hängd? nej då det tror jag inte , så elak skulle jag inte vara :P Båda har gått vidare ja, och jag kan inte veta vad Matte tycker, tänker och känner. Men jag vet mycket väl vad Johanna tycker, tänker och känner. Vi kan låta det vara vid det. 

Och btw, hela det blogginlägget var bara ett skämt för att se om det var någon som nappade. Grattis! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback