Tjejraggare :P

Japp känns nästan som att jag blivit det lite ;) Jag har nästan aldrig förr pratat med tjejer på fester och sen bytt nummer. Men nu har jag gjort det två helger i rad :) Och nej, det är inte för att jag är lesbisk :P Nej jag har ju insett det att jag skulle vilja ha mer folk i mitt liv helt enkelt. Dem behöver inte bli nära vänner, men i alla fall bekanta, kanske någon man kan umgås med ibland :) Jag har mina två bästa vänner så jag inte skulle byta ut mot någonting men dem har inte alltid tid att ses när jag kan så då får man vidga sina kretsar lite :P

Bakis idag då, så där roligt :) Fortsätta att packa upp nu. Jag har ju flyttat in hos min älskade nu så nu är vi SAMBO :D Som jag har längtat! :D Neej bäst att sätta igång här. Vi hade rätt roligt igår i alla fall :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Hjälp mig att vinna!! Rösta på min blogg, på http://ssarav.blogg.se <--- Jag är med och tävlar om veckans blogg!! Tack på förhand :)

2009-11-29 @ 22:55:47
URL: http://ia-87.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback