Bakis? Jag? Nä du måste skämta! ;)

Men jo lite bakis är jag men ingen huvudvärk i alla fall :D Vi hade i alla fall roligt igår, mest på förfesten, på parken var det väl sisådär. Nästa helg blir det party igen! (Vad har hänt här egentligen? jag brukar inte festa så här ofta. Jag vet vem jag ska skylla på, men jag nämner inga namn ;) ) I alla fall blir det Halloween party nästa helg och dem som känner för att komma är hjärtligt välkomna, bara så ni vet he he ;)

nej  nu ska kura ner i soffan, äta något och se på Sex and the city filmen, för femtielfte gången ;) Sen måste jag diska och städa lite. Jag längtar snart ihjäl mig! Det är 34 dagar kvar tills jag får bo med min älskade. Men jag vill nu nu nu ju! :D :D Tack för att du är så underbar och att du finns i mitt liv. Du betyder allt för mig! <3 <3 <3

Tjipp så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback