Ett svårt beslut

men det som hände igår avgjorde det hela mer eller mindre. Det funkar inte att ha det så längre, tyvärr :( Jag ville väl inte detta egentligen men detta alternativ är nog bättre än det andra. Jag vill inte skriva ut exakt vad det handlar om i bloggen för då kanske det kommer protester eller ramaskrin. :) Men jag ska i alla fall prata med Johanna sen om detta så vi kan ordna allt.

Idag blir det att plugga och tvätta. Två måsten som inte alltid är roliga men men :) Vi håller ju på med biogeokemi i skolan och kemi är inte riktigt min starka sida, men det ska nog gå bra i alla fall :) Skolan är ju inte så svår alltid, det beror väl på hur mycket energi och ambition man har, som man tyvärr tappar ibland. Men jag måste i alla fall plugga idag och imorgon för på torsdag åker älsklingen och jag på kryssning <3 <3 <3 det ska bli helt underbart, bara han och jag :D

Nej nu ska jag hoppa in i duschen och sen gå ut med hunden :)

PS: Älsklingen kom hit igår, vi satt och tittade på Ice Age 3 och åt glass, Jätte mysigt! :D :DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback