Hemma igen :)

Efter en underbar 48 timmars kryssning med älsklingen :) Vi kryssade till Helsingfors och det var fint där, men SVINKALLT he he :) Vi hade mysigt på båten men vi hade lite tråkigt ibland då det blev dödtid ibland och det var inte lika mycket party båt som 24-timmars kryssningar. Så, vi har faktiskt inte supit skallen av oss vilket har resulterat i att vi inte har någon bakfylla :) Men det var så underbart och härligt att det bara var min älskade och jag. Jag tror vi behövde det lite hi hi Komma bort från vardagen lite :) Men nästa gång får det bli en 24 timmars kryssning, och jag fudnerare på om vi ska styra upp det där när jag fyller 25? vad säger ni om det mina nära och kära? ;)

nej nu är det nog dags för mig att göra mig i ordning för kvällens bravader :)

Min kärlek till dig min älskade Fredrik är djupare än någonsin och det kan inget ändra på. Det SKA vara du och jag för alltid <3 <3 <3

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag & Jonas är på! :)

Postat av: Johanna

Hur mitt liv skulle va utan dig vill jag inte ens tänka på! <3

2009-11-01 @ 18:21:36
URL: http://joelsmamma.blogg.se/
Postat av: helena

Det e klart att det skulle vara superkul med kryssning.

2009-11-02 @ 19:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback