Lördag

redan? veckorna går så fort tycker jag, vet inte riktigt var tiden tar vägen :)

Igår kom älsklingen hit, jag bjöd på lite mat och så myste vi framför tvn :) riktigt mysigt :P

idag blir det att åka till mamma sen och fira henne och syster för dem har ju fyllt år, grattis till er! :D

Nu har älsklingen och jag bestämt datum för flytten, så snart är det väl dags att börja packa, härligt :D

Snart är det lov oxå, vecka 44, eller rättare sagt schemafritt. Man får ju inte kalla det för lov när man plugga på universitet ;) Då ska i alla fall jag och älsklingen på kryssning, det ska bli superduper mysigt <3 <3 <3

Nej nu borde jag diska lite men får se om jag kommer så långt he he :P

Min Fredrik är den bästa som finns, och jag vet i mitt hjärta att det alltid kommer vara du och jag <3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback