Måndag idag, igen?

Tiden går så fort och ibland vill jag att tiden ska gå fort. Men när man tänker efter vad man gör alla dagar som går så fort får man en känsla av att man borde ta mer vara på dagarna. Men tyvärr är jag lite lat ibland så vissa dagar vill jag bara slappa och skjuta upp sånt som jag borde göra ;) Men idag ska jag inte skjuta upp något, ja i alla fall inte till nästa dag ;) Har skjutit upp diskandet några timmar nu och spelat spel istället men snart så ska jag sätta igång med disken. Och senare idag ska jag få träffa min älskade oxå :) Ibland känns det bara som att jag vill skrika rakt ut av glädje för att jag har så starka känslor för min älskade som jag inte kan sätta ord på, jag vill inte alltid använda "dem tre orden" för att beskriva min kärlek, utan jag vill vara mer avancerad än så, så att säga he he ;)

nej nu måste jag sätta igång här :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback