Nu har jag börjat :)

Ja jag har packat dem 3 första kartonger nu och det återstår MÅNGA fler till :) Jag längtar så grymt mycket, Jag och älsklingen kommer få ett så bra liv tillsammans. Inga tvivel, inga spel, inget i bagaget som biter  en i rumpan hela tiden- nej, det är bara jag och min fina. Han är mitt allt, min kärlek- han är mannen med stort M och jag kommer göra allt för vårt förhållande. För första gången i livet tror jag att jag vet vad verklig lycka är, och det är verkligen på tiden ;)

Nej nu borde jag plugga lite. Funderar på om jag ska fråga om älsklingen vill komma hit o bjuda honom på äppelpaj *mums* Det känns som att klockan är mycket mer än vad den är, men den är bara snart 15. Aja jag har gjort lite vettigt idag i alla fall ;)

Saknar min älskade! <3 <3 <3

Kommentarer
Postat av: Helena

Tack för flyttkortet. lycka till med packandet :)

2009-10-21 @ 16:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback