Vår Bamse :)



För er som inte hänger med har jag och Fredrik skaffat hund :) Är han inte söt, så säg? :) Detta var inget vi hade planerat, vi hade ju inte tänkt skaffa hund förrän senare. Men på grund av olika omständigheter som vi inte behöver prata om här fick jag ta hand om denna sötnos. Och efter att jag pratat med min älskling bestämde vi oss för att behålla honom :)


En till bild bara för att han är så söt :P Han är 3 år och är en schabrador, alltså en schäfer och en labrador :)

Usch stress, stress och åter stress :( Jag har känt mig stressad ända sen i mitten av veckan, ja mer eller mindre sen jag fick Bamse, nej nu ska ni inte tro att det bara beror på Bamse :) Jag har haft massa att plugga, sen var jag tvungen att hjälpa till med en flytt, tvätta, städa, diska och plugga lite till. och så har jag varit på körskolan 2 gånger oxå. I torsdags var jag där för att köra lite grann och igår var jag där på Riskettan. Och nej, jag har fortfarande inte diskat, städat eller pluggat så mycket som jag borde :(

Igår kom i alla fall min älskade hit igår, alltid lika trevligt :) jag bjöd på god sallad och köttfärspaj, mumsigt :) för en gång skull blev min paj mer eller mindre perfekt ;)

Ikväll ska Bamse få träffa Fredriks katter, det ska bli spännande :) Bamse måste ändå vänja sig vid katterna i och med att Fredrik och jag ska bo ihop sen :)

Nej nu blir det nog dags för en dusch och sen måste jag diska. Städa får jag göra en annan dag ;)

Jag älskar min underbara pojkvän <3 <3 <3

Kommentarer
Postat av: Helena

Gud så söt han var :)

2009-10-06 @ 12:47:25
Postat av: Maria

ååh vilken sötis vovve! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback