Det ska bli så skönt...

att få sova :) visserligen kunde väl jag gått och lagt mig för längesen men i alla fall ;) Synd bara att jag får sova utan min älskade men jag tänkte det att han skulle få sova ordentligt i natt i och med att vi gick och la oss så sent igår. Stackarn, jag petar ju bara på honom hela tiden när han ska sova så det blir ingen sömn för honom thihi ;)

Jag har kommit på att jag är ett kontroll freak när det kommer till vissa saker eller människor om man så vill :) Det är inte så att jag vill kontrollera människor, utan det är mer att jag vill ha kontroll över hela situationen. Jag vill veta vad människan i fråga vill osv. Jag har kommit på att jag inte alltid gillar denna sida av mig. Jag önskar jag bara kunde slappna av och låta människor och saker ske av sig själv, helt naturligt alltså :) Men jag är en vetgirig människa och om jag inte vet förlorar jag min kontroll. hmm vad göra för att komma bort från denna, ibland i alla fall, ovana? Jag vet när denna vana har varit till bra användning (tyvärr ibland lite väl sent) som till exempel om man träffar någon eller skaffar en ny kompis, rätt så snart vill man ju veta vad denna har för avsikter, eller hur? Tyvärr, i vissa tillfällen har jag fått kämpa hårt (för hårt!) för att veta någons avsikter, detta svider mest när det kommer till så kallade vänner, för visst borde vänner kunna vara ärlig mot en? Men nej inte i min värld men så är det inte längre tack och lov för jag försöker välja bort dem som är veliga så att säga eller dem som inte är värda att kämpa för :)
Hm det känns lite som att jag kom ifrån min originaltanke men den håller jag mig nog för mig själv så länge ;)

Ledig imorgon, det känns skönt men har massa att plugga känns det som :S men det ska nog gå bra i alla fall hoppas jag :)

Leendet jag har på mina läppar är bara på grund av min älskade pojkvän, det räcker med att tänka på honom så ler jag. Och när jag är med honom känns det som att jag aldrig kan sluta le. Jag tvivlade ibland på att jag kunde bli så här lycklig men nu är jag säker, detta är denna lycka jag alltid letat efter. Det är denna kärlek jag alltid längtat efter. Det är detta livet och denna framtid som alltid varit mitt mål, dock har jag inte alltid varit medveten om det. ;) Allt detta tack vare min älskade och underbara Fredrik som jag skulle kunna göra allt för, som jag kommer göra allt för. Min framtid är vår framtid nu <3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback