Helgen :D

Ja helgen var nice :) I fredags var vi, jag och älsklingen alltså, hos Hans (och Erika men hon gick sen :) ) och några andra och tittade på film. Vi tittade på 28 veckor senare, rätt bra må jag säga :) Har ju sett 28 dagar senare så jag kände att jag var tvungen att se denna oxå ju :) det finns ju en tredje film också, 28 månader senare, den måste man ju bara se ;)

Lördagen blev rätt lugn, vi var en sväng i Skänninge och fixade lite med bilen och med garaget, sen var det lugnt framför tvn med älsklingen, blev en rätt tidig lördag må jag säga :) Skönt att ta det lugnt ibland oxå :)

Nu är det dags att sova för lilla mig för imorgon är det skola igen. Just nu känns det som att det är mycket plugg men tyvärr har det inte blivit så mycket av den varan i helgen :S Men ibland finns det viktigare saker här i livet ;) Och jag känner ingen större panik utan jag tror att det löser sig :) Det brukar det göra i slutändan :)

God natt och sov gott, det ska jag göra i alla fall för jag ska drömma om min älskade <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback