Hmmpff

lite dåligt med kommentarer här tycker jag *morr*

hi hi

sitter i skolan just nu och har typ 4 timmar kvar *suck* kommer hem sent i eftermiddag och det är inte alltid så roligt. När jag kommer hem måste jag plugga också för jag har fyra frågor till 4 texter som måste lämnas in på onsdag som vi ska diskutera på torsdag. Har två texter kvar att läsa och tre frågor kvar att formulera. *Suck* Ibland är inte skolan alltid så roligt, men jag måste ju säga det att det är otroligt skönt att ha något att göra :)

Jag tror jag börjar få grepp om min individuella uppgift oxå, sakta men säkert i alla fall :) Jag vet vilken metod jag ska använda och vilken teori jag ska använda, så nu gäller det bara att formulera ett syfte och sen läsa texten jag har valt ut. Har ni listat ut en vad det är för uppgift jag har framför mig? :) Jag ska analysera en text, ja visst låter det enkelt men icke sa nicke :) Men allt löser sig :)

Längtar efter min älskling, alltid <3 Men tyvärr har jag ju inte alltid för honom :( Men det blir bättre i framtiden, längtar! *studsar upp och ner av glädje*

nej nu måste jag avsluta här för jag ska skriva ut en sak och sen gå till grannhuset och jag har bara en kvart på mig :) Ciao!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jaså dåligt med kommentarer då är det bäst att jag lämnar ett spår då :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback