Ingen som klagar?

på att jag bloggar så sällan? :) det känns som att jag har fullt upp i mitt liv, mycket med skolan och pojkvännen. Mm ja min underbara pojkvän :) 7 månader igår, tänk vad tiden går fort egentligen. Och jag längtar :) Detta inlägg blir ett kort inlägg, måste till skolan snart. Vi ska skriva rapport idag så det blir nog rätt många timmar i skolan denna vecka.

Fredrik, ja han är den bästa som finns, han har verkligen stulit mitt hjärta, och det får han göra så länge han tar väl hand om den :) Så här kär och galen som jag är nu var ett tag sen sen sist :) Jag är lycklig, lycklig som aldrig förr. Detta är mannen i mitt liv, allt är så annorlunda, så självklart :)

Ciao, nu måste jag kila :) Pussar till den enda i mitt liv <3 <3 <3

Kommentarer
Postat av: Helena

Jag e så glad för din skull att du e lycklig :D

2009-09-08 @ 11:15:47
Postat av: Johanna

Det är härligt att höra att du är lycklig!

Och jag tror det ska funka med en dejt på torsdag:) Skickade sms förut men här ute i buschen är det lång leverans tid :)



Och JA JAG KLAGAR :d


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback