Spännande :)

Jag läste en liten sak Nolltretton som gjorde mig förvånad, det stod följande: Tim Schmidt, kille från Ödeshög som tar Europa med storm. Detta stod under rubriken Fem lokala band att hålla ögonen på. I alla fall gick det upp ett ljus när jag fick höra detta namn och att han kom ifrån Ödeshög. Min syster, Marie, vet också mycket väl vem detta är :) Här slänger jag upp en länk för dem som är intresserade: Tim

Jag ska förklara lite, jag växte upp i Boet som ligger utanför Ödeshög och där växte även denna Tim upp. Jag har väl inget större minne av att vi umgicks med honom eller den familjen men det var ett litet ställe där alla mer eller mindre kände alla :) Nog om det :)

Idag var älsklingen och jag i Söderköping på medeltida marknad och gästabud, det var trevligt :) Vi var och kollade på ett tornerspel och det var riktigt skojigt :) Efter det åkte vi till Linköping och åt på Max, mums hi hi :)

Nu är jag hos min underbara, han spelar spel för tillfället och jag underhåller mig själv genom att sitta här ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback