Suck

Jag blir så trött ibland, jag är inte riktigt på topp just nu, antagligen har det bara med mensen att göra men det är så jobbigt just nu för jag blir så ofokuserad och tappar lust. Idag har jag varit sjukt trött, tog en tupplur förut men vet inte om det riktigt hjälpte. Måste fortfarande diska. Måste engagera mig mer i plugget. Jag tror att jag måste få en mer struktur på det hela för att allt ska bli normalt igen, planera lite mer. Har haft en vilodag idag så ingen träning idag, det får bli imorgon istället :) Man behöver ju faktiskt inte träna varje dag :P Snart dags att sova i alla fall, tyvärr utan min älskade :( men tänkte sova hemma idag eftersom det underlättar i och med att jag ska övningsköra imorgon :D Spännande :P

Johanna, jag har fortfarande inte fått något sms :) Du får flytta in i stan igen så du har bättre täckning än där ute i bushen ha ha :P

Min älskade Fredrik, jag finner inte många fler ord än vad jag funnit innan för att beskriva känslan och lyckan. Det är ju liksom meningen att Fredrik ska få höra hur mycket jag gillar honom, inte ni mina kära bloggläsare ;)  Men jag tycker det är viktigt, framförallt för mina nära vänner, att dem får veta hur lycklig jag är och att allt är som det ska. :)

Nu är det dags att krama kudde. Pussar till den finaste mannen i mitt liv <3

Kommentarer
Postat av: Helena

Hur gick det med övningkörningen? Du får skriva lite om den :P

2009-09-10 @ 15:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback